REKLAMA
Znaleziono 2317 wyników
Wrocławski oddział Luxoft Poland przenosi się do nowego biura w zabytkowym domu handlowym Renomaartykuł
Pokaż artykuł
Wrocławski oddział Luxoft Poland przenosi się do nowego biura w zabytkowym domu handlowym Renoma
Wrocławski oddział Luxoft Poland przenosi się do nowego biura w zabytkowym domu handlowym Renoma przy ul. Świdnickiej 40, w samym centrum stolicy Dolnego Śląska. Siedzibę ma tutaj również firma DXC Technology, która jest głównym akcjonariuszem spółki Luxoft. Wrocławskie biuro działało dotychczas w budynku Silver Tower Center.
Centrum handlowo-usługowo-rozrywkowe Port Łódź z nowymi sklepamiartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowo-usługowo-rozrywkowe Port Łódź z nowymi sklepami
Centrum handlowo-rozrywkowe Port Łódź wzbogaciło swoją ofertę o nowe popularne marki. Swoje sklepy otworzyły Sports Direct i TEDi. Nową odsłonę zaprezentowały również dwa koncepty modowe – Mohito i Sinsay.
Rewolucji 1905 Roku 44inwestycja
Pokaż inwestycję
Rewolucji 1905 Roku 44
Łódź, Śródmieście, Rewolucji 1905 roku 44
Synergia - Fabryka Adolfa Daubeinwestycja
Pokaż inwestycję
Synergia - Fabryka Adolfa Daube
Łódź, Śródmieście, Wólczańska 130
Tuwima Skyinwestycja
Pokaż inwestycję
Tuwima Sky
Łódź, Widzew, Juliana Tuwima 97
Apartamenty Zagajnikowa 2inwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Zagajnikowa 2
Łódź, Bałuty, Górnicza
 Pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY+ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Jak przebiega dalsza budowa kolejowego tunelu średnicowego pod centrum Łodzi? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Jak przebiega dalsza budowa kolejowego tunelu średnicowego pod centrum Łodzi? [FILMY]
W piątek, 29 listopada mniejsza tarcza TBM Faustyna zakończyła drążenie czwartego tunelu jednotorowego między Kozinami a Kaliską na trasie podziemnego połączenia kolejowego Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec. Tarcza wyprzedziła harmonogram o blisko 2 miesiące. Wykonane tunele połączą stacje Łódź Kaliską i Łódź Żabieniec z dwutorowym tunelem do Łodzi Fabrycznej. Inwestycja PLK SA za ponad 2 mld zł ubiega się o dofinansowanie z FEnIKS.
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]
W Łodzi powstaje tunel średnicowy, który przyspieszy codzienne podróżowanie po mieście i umożliwi nowe połączenia z innymi miastami. Zaglądamy na place budowy poza centrum: stacji Koziny, dworca Żabieniec i Łodzi Kaliskiej.
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Łódź] Zabytkowa rozlewnia wódki przemieni się w Monopolisartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Zabytkowa rozlewnia wódki przemieni się w Monopolis
Zabytkowe przestrzenie dawnego Monopolu Wódczanego zamienią się w Monopolis – unikatowy projekt, któ...
Powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Hotel Legs, Ogrodowa 21inwestycja
Pokaż inwestycję
Hotel Legs, Ogrodowa 21
Łódź, Śródmieście, Ogrodowa 21
Impresja Park IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Impresja Park II
Łódź, Widzew, Piwnika Ponurego 17
WIMA Widzewska Manufakturainwestycja
Pokaż inwestycję
WIMA Widzewska Manufaktura
Łódź, Widzew, Piłsudskiego 135
dostępna powierzchnia
29877 m2
status budynku
w budowie
czynsz wywoławczy
12.50
Gwiazdowa Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Gwiazdowa Park
Łódź, Polesie, Gwiazdowa
Piotrkowska 58inwestycja
Pokaż inwestycję
Piotrkowska 58
Łódź, Śródmieście, Piotrkowska 58
Zespół d. fabryki Karola Scheiblera Centralainwestycja
Pokaż inwestycję
Zespół d. fabryki Karola Scheiblera Centrala
Łódź, Plac Zwycięstwa 2
W Łodzi powstaje podziemna, wielopoziomowa stacja kolejowa Śródmieście [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemna, wielopoziomowa stacja kolejowa Śródmieście [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]
W ramach budowy podziemnej, średnicowej linii kolejowej pod Łodzią, trwają prace przy budowie wielopoziomowej stacji Śródmieście. Roboty prowadzone są na wszystkich podziemnych piętrach poszczególnych komór. Na stacji gotowe są już ściany szczelinowe, powstaje również strop na poziomie 0. Wciąż prowadzone są prace związane z wydobywaniem urobku.
REKLAMA